Gőzerővel zajlanak a Lear király próbái. A Jókai Színház munkatársai egészen elképesztő hanghatásokat állítanak elő az angol rendezővel, Chris Rolls-szal együttműködve.
Pár fotó tanúskodjon azokról a pillanatokról, amikor a Lear király előadás technikai háttere még részben a nézőtéren található, hiszen a közönség az április 19-i premier alkalmával már csak a végeredménnyel találkozik. Az előadással, amelynek effektjein szakemberek garmadája dolgozik. A vetítéstechnika, a hanghatások és a pirotechnikai megoldások mind-mind beljebb viszik majd a közönséget Shakespeare-i cselszövések sötét világába, amelynek útvesztőiben Lear király és lányai is vesztüket lelik. A walesi színházi mester designer Sean Crowley által komponált látványvilág és a színház épületét is megremegtető hangok komoly kihívást intéznek a nézők érzékszervei felé, a hátérben pedig a csabai gárda leleményessége és hatalmas elvégzett munkája áll. Pár képen lássunk tehát párat közülük.
A hangpultban Sódar József koncentrál
Incze László és Pozojevich Miklós készülődnek a vetítés vezérléséhez
A vetítés vezérlőpultja, messzi távolban a színpadkép
Életkép a hangpult mögül
A Jókai színház zenei vezetője: Gulyás Levente
Csapatmunka próba előtt
A színészek ezt látják a takarásból
Vámos Zoltán a projektorok távvezérlésén dolgozik
Köles István Junior