Ez a mese, egy báránykáról szól, aki balerina(!) karrierre vágyik. A téma tehát nyilvánvalóan van annyira szürreális, hogy az alkotók, egy kettős – az állatokat inkább emberi jegyekkel felruházó játék és látványtervvel álltak elő. A mesebeli erdőcske naiv idealista, leginkább talán Rousseau-i képéhez, a fákat borító álcahálóhoz hasonló anyagok adják majd a kontrasztot. A balettiskola, ahova eljut hősünk, még átváltozhat birkaiskolává is, de, hogy a farkas milyen gépesített ördögfiókaként érkezik a színpadra, azt előre nem áruljuk el.
A jelmezek terén szintén végigvonul egyfajta kettősség, amellyel a rendező Hernyák György tetszés szerint emelheti majd ki a jelenetekben a szereplőkben fellelhető emberi vagy állati tulajdonságokat. A díszletek tehát a megbeszélést követően gyártásba kerültek, és január 3-án (vasárnap) már a formálódó díszlet várja az újévet addigra kellően felköszöntő alkotókat.