Míg Claire Zachanaissant milliárdosnő csillogó aranyba lép a színre, addig Güllen városának lakói kopott, lepusztult ruháikban állnak majd a színpadon. Elkészültek az előadás díszlet- és jelmeztevei.
Délután összeült az alkotócsapat élükön Fekete Péter direktorral és Kovács Frigyes rendezővel, hogy szemügyre vegyék Az öreg hölgy látogatásának díszlet- és jelmezterveit. A tervelfogadás, a koncepciómegbeszélés már az olvasópróba napján megtörtént, most már kész rajzokkal rukkoltak elő a tervezők.
Dürrenmatt drámája nem mentes a szélsőségektől: érzelmek, jellemek és körülmények ellentmondásai a mozgatórugói. Hogyan vált át a szerelem gyilkos gyűlöletté, mivé formálódik át egy közösség a pénz hatására kívül-belül. Több irányból járja be a szélsőségek koordinátarendszerét az előadás, a díszletek és kosztümök pedig ezeken a szövevényes utakon segítik végig a nézőt.
A flexibilis, könnyen mozgatható elemekből felépülő díszlet gyakran él szinte üres játéktérrel. Felvázolt, jelzésszerű helyszínek, akár a lélek színpadán. A milliárdosnő megjelenésével a városka elkezd szépülni, melyet külsejében is igyekszik megjeleníteni Bujdosó Nóra díszlettervező. Papp Janó jelmeztervező pedig csodálatos darabokon keresztül csempészi bele a pompát az előadásba. A Claire Zachanaissant-t alakító Fodor Zsóka csillogó arany ruhakölteményei egyértelműen a pénz, a vagyon, a gazdagság világát igyekeznek megidézni, s a többi szereplőt is tudatosan öltözteti a tervező: a jellembeli tulajdonságaik viseletükön is megmutatkoznak majd.