Május közepére kell elkészülnie az Edit és Marlene című stúdióprodukciónak, melyet Tege Antal jegyez rendezőként.
Két világsztár, két óriási személyiség találkozását, életük és karrierjük néhány ponton való összekapcsolódását láthatjuk majd a színpadon. A zabolázhatatlan, különböző szenvedélybetegségekkel küzdő "utca leánya", Edith Piaf, és az arisztokratikusan fegyelmezett porosz "úrinő", Marlene Dietrich barátsága, izgalmas, fordulatokban bővelkedő életpályája a színpad, a zene, az éneklés imádatában fonódik eggyé.
Edith Piaf – Tarsoly Krisztina – a sanzon-királynő, és Marlene Dietrich – Kara Tünde – a díva, megjelenítése a ledérség, a finom elegancia és a tüzes vitalitás, a játékos irónia és a csábos könyörtelenség ellentmondásaiból építkezik.
A darabhoz készülő jelmezek terveit Kiss Katalin és Tege Antal közösen készítette el.
A történet közel 40 évet ölel fel, s mivel a díszlet minimális, a jelmezeknek kell jelezniük az idő múlását – mondja Tege Antal, a darab rendezője. – Marlene Dietrich divatkorszakot teremtő férfias öltözködése, a nadrág, majd a frakk és a cilinder nem puszta szeszély volt, hanem egyértelmű jelkép. Mint ahogy jelkép Piaf egyszerű fekete ruhája is, mintegy megjelenítve testreszabott művésznevét, a Piafot, amely a párizsi argóban verebet jelent.
A férfiszerepek mindegyikét Csomós Lajos alakítja, tehát fontos szempont volt a tervezésben, hogy gyorsan tudjon jelmezt váltani. Ruháinak mindegyike mintha egy-egy titokzatos történetet hordozna magában…
A közönség, miközben a végletes érzelmeket felmutató küzdelmes barátság beavatottjává válik, 15 világslágert hallgat meg az est folyamán.
Bemutató: május 15-én.