Tizenhárom almafa – jelmez
Wass Albert: Tizenhárom almafa játék két részben Ősbemutató Wass Albert regényéből színpadra alkalmazta: Kiss József Mózsi Tege Antal Rozál, a felesége Fehér Tímea Úristen/Tiszteletes/Öreg/Öreg pópa/Orosz tiszt Bartus Gyula Jászai Mari-díjas Főangyal/Mendi/Jeszencsák/Pópa Koleszár Bazil Péter Román őr/Szárazképű/Csontos/Nazarénus/Atyafi Lénárt László Magyar őr/Diák/Szónok/Tömzsi/Román katona/Valaki Szabó Lajos Trandafir/Lógó bajszú/Vitális Csurulya Csongor Magyar tiszt/Adószedő/Fiatalember/Tizedes/Bőrkabátos Czitor Attila Filimon/Szegény román/Szakaszvezető/Rendőr Beszterczey Attila Jegyző/Finánc/Öreg gazda Balázsi Róbert Birtalan/Hadnagy Balázs Csongor Tiszt/Hadnagy/Leszerelő/Fiatal székely/Legény Szabó Zoltán Román/Tömeg/Katona/Diák/Ember Kopanyicza András Duduica/Pincérnő Veselényi Orsolya Kisasszony/Nő Márki Szabina Kicsi Mózsi Szabó Hunor / Isztin István Zsolt Kisebbik fiú Mlinár Pál Bence / Mlinár Balázs Leszerelő, Diák, Szeplős diák, Fiatal székely, Katona: Bartus Botond szh., Berndt Richárd szh., Kovács Dániel szh. Súgó: Roszik Ivett Ügyelő: Kadelka László / Korom Gábor Díszlettervező: Horesnyi Balázs Jelmeztervező: Nagy Viktória Zene: Cári Tibor Rendezőasszisztens: Kiss Kata Koreográfus: ifj. Mlinár Pál Rendező: Kiss József Jászai Mari-díjas Olvasópróba: 2020. március 17. Próbakezdés: 2020. június 23. Bemutató előadás: 2020. augusztus 14.
A tavasszal elmaradt előadásokat pótoljuk, miközben már új darabokat próbálnak művészeink. Különleges nyarat élnek meg a Jókai Színház falai, hiszen a mindannyiunk által megtapasztalt pandémia miatt összefolytak a tavaszi évad előadásai és az ősszel aktuális darabok próbái. A veszélyhelyzet múltával azonnal elkezdődtek az előkészületek, ugyanakkor – az országban egyedülálló módon, megfeszített munkatempóval és szem előtt tartva művészi kötelességünket – minden bérletes előadást pótolni tudtunk és tudunk, ami több mint száz eseményt jelent! Júliusban a Két összeillő ember és A szív hídjai és a Szerelem, ó volt látható, ez utóbbinak díszbemutatót is tarthattunk; augusztus folyamán pedig már új darabot mutathatunk be: Wass Albert Tizenhárom almafa című kisregényének színpadi változatát tekintheti meg a közönség, s reméljük, jó szívvel emlékeznek a Köszönjük, Békéscsaba című ingyenes, TeÁtriumban tartott sokszínű sorozatunkra is. Augusztus közepétől megnyitja kapuit a Sík Ferenc Kamaraszínház, szeptemberben pedig a Nagyszínpad várja a nézőinket. A Tizenhárom almafa próbái párhuzamosan zajlanak A Megfeszített című rockoperáéval, de már Budapesten és Békéscsabán is folynak a Viktória előkészületei. A gyerekek sem maradnak színházi csemege nélkül: a Rigócsőr királyfit szeptember elejétől láthatják az ifjú bérletesek. Bízunk benne, hogy a megfelelő biztonsági előírások betartásával, egymásra vigyázva a jövő évad terveit hiánytalanul meg tudjuk valósítani!
Gálaműsorra invitáljuk a színház barátait. A nyár elején a Békéscsabai Jókai Színház évadzáró ünnepsége a mindannyiunkat fenyegető járvány miatt elmaradt, azonban az ősz közeledtével nem szeretnénk a teátrumot szerető közönséget szórakozás nélkül hagyni. Augusztus 25-én 17 órakor nemcsak lezárjuk ezt a szokatlan évadot, hanem meg is nyitjuk az újat: gálával várjuk a színházbarátokat az épületünk elé. Zenés részletek hangzanak el az elmúlt esztendő legnépszerűbb darabjaiból, elismeréseket nyújtunk át a társulat tagjainak és a háttérmunkában jeleskedőknek, és ízelítőt nyújtunk a bemutatandó produkciókból. Egy érdekes meglepetéssel is készülünk – a részletekről azonban majd csak következő héten esedékes híradásunkban lebbentjük fel a fátylat. Addig is kövessék honlapunkat, kísérjék figyelemmel híreinket! Fotó: A-Team/Ignácz Bence
Szeptember végén mutatják be a Békéscsabai Jókai Színházban a Megfeszített című rockoperát, a közismert bibliai történetet feldolgozó grandiózus színházi előadásban több mint 70 színész, énekes és táncos lép fel – hangzott el pénteken az M1 aktuális csatornán. A Békéscsabai Jókai Színházban szeptember végén kerül színpadra a Megfeszített rockoperát. Az előadásban több mint 70 zínész, énekes és táncos lép majd fel. A rockoperát Koltay Gábor rendezi, az előadás zenéjét Koltay Gergely írta. Az idén ismét színpadra kerülő világzenei szerzeményt már bemutatták egyszer a 2000-es évek elején a csíksomlyói nyeregben. A tisztesség, a becsület és a hűség a pénzzel és a hatalommal szembeni konfliktusáról szóló történetkülön figyelmet szentel a tömegek manipulálhatóságának.Az előadást augusztus 19-én már megtekinthetik a nézők a Szarvasi Vízi Színházban – mondta Seregi Zoltán, a Békéscsabai Jókai Színház igazgatója az M1 aktuális csatorna pénteki műsorában.A történetnek magyar vonatkozása is van,mivel a színházi darab be akarja mutatni, hogy a magyarság hogyan ékelődött Szent István király uralkodása után a keresztény kultúrába – mondta Bozsó József, a Magyar Zenés Színház igazgatója, aki a produkcióban Jézus egyik tanítványát alakítja. A Békéscsabai Jókai Színház és a Magyar Zenés Színház következő közös produkcióját, a Viktória című operettet november 9-én mutatják be.
Több mint száz szerep megformálása után alakítja Tege Antal Wass Albert Tizenhárom almafájának főszerepét, a próbafolyamat végén őt kérdeztük Mózsi karakteréről és az alkotói munka kihívásairól. – Tudjuk, hogy több mint száz szerep után is rendkívüli maximalizmussal készülsz egy-egy szerepre, tehetségeden túl sok munkával rakod össze az eljátszott figurát. Hogyan építetted fel Tánczos Csuda Mózes karakterét? – Mózsi egyszerű ember, nincs benne hősiesség, a helyzetek teszik azzá. Kérdésekkel oldja meg a problémákat, mint Szókratész, ezek megválaszolásával jön rá (és a környezete is), hogy mi lesz a megoldás. Bennem megvan a derű, a jókedv, az optimizmus, de az ő élete másról is szól: a bajtársiasságról, a halál közellétéről. Nagyon erősen megterhelt figura, miközben Kiss József rendező elég visszafogott játékot kért tőlünk. Mózsi jó érzékkel van megáldva: tudja, hol kell megállni (miközben a többiek nem ilyenek). Mindig problémát kell megoldania, ezeknek elmegy a gyökeréig. Be mer olvasni, de aztán nem rágódik tovább az ügyön, többször írja Wass, hogy „ezt megtette Mózsi, de többet nem gondolt erről”. Csak a megoldásig fontos neki a dolog, ezt nehéz ábrázolni. Nagyon emberi, félti a családját, de a legfontosabb: mérhetetlen szeretet van benne mindenki iránt, például megvédi a zsidó fiút a diákoktól, és nem gyűlöli a románokat. Szeretne boldog lenni a családjával a Kommandón. – Folyamatosan színpadon vagy a darabban, és rengeteg szöveg van a szerepedben. Megtudhatunk valamit a szövegtanulási technikádról? – Még a szövegkönyv előtt elolvastam a kisregényt, aztán később még egyszer. Általában a próbák alatt tanulom meg a szerepet, de most külön is kellett vele foglalkoznom, dolgozni kellett rajta, hogy jól menjen a székely nyelvjárás. Magam ragaszkodom hozzá, hogy ez úgy hangozzon, ahogy Wass Albert megírta. Nem ördöglakat, van rá hat hét a próbafolyamatban. A saját mércémet próbálom megugrani. – Hamarosan bemutatjuk a darabot. Mit emelnél ki az előadásból? – Nagyon kifejező a zene, a jelmezek, figyelemre méltó a díszlet. Mivel a kollégáimnak lehetőségük van több karaktert is megformálni, ezek színesítik az előadást. (Szilágyiné Szabó Ágnes) Fotó: A-Team/Ignácz Bence
Az előző évad bérletes előadásainak pótlása után ismét új darabbal várja nézőit a Jókai Színház, melyben az egyik legnagyobb szerepet a jóízű székely humor kapta. Wass Albert: Tizenhárom almafa – Játék két részben Augusztus 12.-től a Sík Ferenc Kamaraszínházban
– Az előadást egy különleges térbe, pástszínpadra helyezték. Mi volt ennek a szokatlan megoldásnak az oka? – A színmű sok, tíz-tizenöt helyszínen játszódik, a sok váltás ügyetlenül nézett volna ki a színpadon. Abból indultunk ki, hogy Mózsi képzeletét látjuk, aki egy hokedlibe belelát egy világháborút. Így érdekesebb a látvány, nem „kukucskaszínházat” nézünk. A pástszínpadon jobban meg lehetett mutatni a határt is. -Milyen volt az alkotói folyamat? Milyen nehézségekkel néztek szembe? – Kiss József rendezővel sokat és jól dolgoztunk már együtt. Rendkívül művelt, érzékeny a képzőművészetre, hiszen szobrásznak készült, így könnyen megértettük egymást. Az almafák jelentették a legnagyobb kihívást: szobrok lesznek inkább, mint fák, lelkecskéket akartunk faragni, ahogyan Lázár Ervin meséjében van (A kő, aki rózsa akart lenni). Naturálisan nem lehet őket ábrázolni, csak az „égi másukat”. A fák a héten készülnek el, arcot, jól látható, festett jelet kapnak. – Egyszer azt nyilatkozta, hogy „meg lehet buktatni egy előadást egy színnel”. Én inkább arra kérdeznék rá, a Tizenhárom almafában melyik lesz az a szín, amely uralkodni fog a színpadon. – Napszítta, korhadó fák színét képzeltem el, ami egységesen szürke, mellé kell rakni még néhány színt, amik kinn vannak a szabad ég alatt, a szélben – még a festők segítségét fogom ebben kérni. Bábszínházi elemek is meg fognak jelenni, ahogyan a Vitéz László színházának kopottsága is. (Szilágyiné Szabó Ágnes)
Tisztelt Nézőink és Bérleteseink! Köszönjük Önöknek, hogy a veszélyhelyzet alatt is bizalmat szavaztak színházunknak, és a már megváltott jegyeket és bérleteket az új időpontokban használták fel. Minden elmaradt előadásunk pótlását kitűztük, erről színházunk honlapján tájékozódhatnak: https://jokaiszinhaz.hu/musorvaltozas-uj-idopontok Abban az esetben, ha megváltott jegyüket a pótelőadás időpontjában nem szeretnék felhasználni, akár online, akár a jegyirodában vásárolták meg, kérhetik a belépőjegyeik vételárának visszatérítését az alábbi nyilatkozat kitöltésével: https://www.jegy.hu/altalanosjegyvisszavaltas?lang=hu A jegyirodában vásárolt jegyek visszaváltására személyesen is van lehetőség július 31-ig hétköznaponként 8.30-tól 17.00 óráig. Mindenkitől kérjük a járványügyi előírások betartását! Amennyiben eddig az időpontig nem rendelkeznek a megvásárolt jegyükkel, sajnos nem áll módunkban a vételárat sem személyesen, sem online úton visszautalni. A korábban elmaradt előadások új időpontjaira további jegyeket is lehet vásárolni. A Tizenhárom almafa előadásait augusztus 12-től szeptember 26-ig számos alkalommal megtekinthetik, a Bob herceg augusztus 28-29-én látható, a VIII. Viharsarki vigadalom szeptember 27-én várja a közönséget. A Rigócsőr királyfit szeptember 04. és 18-a között játsszuk, míg A Megfeszített tavalyi bérletes előadásainak pótlása szeptember 26-án és október 2-án kerül sor, de megtekinthető lesz szeptember 24-én nyilvános főpróba keretében, majd szeptember 25-től október 31-ig. Online jegyváltás esetén 10% kedvezményt biztosítunk kedves nézőinknek! https://jokaiszinhaz.hu/online-jegyvasarlas Köszönjük türelmüket, szeretettel várjuk Önöket előadásainkra!
Míg a színészek a bemutatókra készülnek, addig a festőtár a díszleten dolgozik a Jókai színházban. Ottjártunkkor éppen A Megfeszített című előadás hatalmas oszlopait állították össze a tetőtérben, a több méter magas építmény Pilátus rezidenciája lesz. Laurinyecz Zoltánnal, a színház festőtárvezetőjével beszélgettünk. A színház díszlettárába lépve szinte fölénk magasodott A Megfeszített című darabra készült palotarészlet. Hátul Darabos György és Bandl György az oszlopdíszeket vágta és hajlította, miközben Laurinyecz Zoltán körbevezetett minket a tetőtéri helyiségben. – Három díszleten dolgozunk most, A Megfeszített, a Tizenhárom almafa és a Monte Cristo grófja díszletét is teljesen újragyártjuk. Ilyenkor a díszletterv a kottánk, amin olykor változtatni kényszerülünk. Hiszen van, hogy az anyagok, a színek nem azt adják vissza, amit a rendező elképzelt. Az ő vízióját igyekezünk a valóságba átültetni. Egyfajta laborként működünk, kikísérletezzük a legjobb, leggyorsabb megoldást – osztotta meg a színház festőtárvezetője. Mint megtudtuk, először a díszlettervező ül le a rendezővel, majd ezt az elképzelést kell a festőtár dolgozóinak kiviteleznie. A Megfeszített darab esetében is így történt, melynek látványterve rendkívül összetett. – Ennél a feladatnál az egyik kihívást a medence jelentette. Olyan anyagot kellett választanunk, ami bírja a nedvességet, ugyanakkor realisztikus. Végül a kvarcvakolat lett a befutó. Egy héten át kísérleteztem vele, beáztattam és a lépésállóságát teszteltem – részletezte a folyamatot Laurinyecz Zoltán. Ráadásul mindennek szétszedhetőnek kell lennie, hiszen az elkészült díszletelemeket az emelő segítségével, darabokban kell lejuttatni a színpad hátuljába. Zártszelvény szerkezete van minden díszletnek, arra építik rá az elemeket. – Általában nem szoktuk itt fönt összeállítani, de A Megfeszített esetében annyira tagolt a díszletkép, hogy a tervező látni akarta, hogyan mutat egyben – ismertette a festőtárvezető. Egy pár lépéssel arrébb a Tizenhárom almafa homlokzatának részletébe botlunk, itt egy eső áztatta lekopott fafelületet kellett kivitelezniük a szakembereknek. – Kimartuk drótkefével a fa mintázatát, majd flexszel lekoptattuk, hogy meglegyen a régi hatás – árulta el. Hamar kibukott belőlem a kérdés: húsz év alatt mindentudója már az anyagoknak? Ám Laurinyecz Zoltán erre határozott nemmel válaszol. Hiszen mint mondja, mindig jelennek meg új anyagok, amiket folyamatosan kutat, tesztel, hogy ezzel is tovább gyorsítsa a munkafolyamataikat. – Harminc évvel ezelőtt nem tudtuk volna ennyi idő alatt elkészíteni a díszleteket. Ez a kvarcvakolat is viszonylag új dolog, amelynek használatával kihagyhatjuk a kasírozást, ami korábban rengeteg időt vett igénybe. Szintén segítségünkre volt most a lábazati gyöngyvakolat, amibe homokot tettünk, és megfröcsköltük nitróval, így kaptuk meg ezt a különleges textúrát – ecsetelte a szakember. Miközben beszélgettünk, megpillantottam az aranyszőrű bárányt a mesejátékból, amelynek korábban a lakiteleki úton tört le a lába, és most arra várt, hogy a szakemberek rendbe rakják. Mellette a Nem élhetek muzsikaszó nélkül című darab nagybőgője volt a falhoz támasztva. A hangszerutánzat fahatása annyira meggyőző, hogy még tapintásra sem mondanám meg, hogy hungarocellből készült. Ezután az Ibsenbe kísért minket a festőtár vezetője, ahol éppen A Megfeszített című darab egyik részletét próbálták a színészek, így a mögöttük lévő a Tizenhárom almafa díszletét csak egy pillanatra, az ajtóból belesve láthattuk. És mivel a munka nem állhat meg, visszaengedtük Laurinyecz Zoltánt a csodálatos kincsestárába. Fotó: Kiss Zoltán
A Tizenhárom almafa című Wass Albert-darab jelmezterveinek időn kívüli szépsége máris elkápráztatott bennünket. A ruhák megálmodója Nagy Viktória látvány- és jelmeztervező, őt kérdeztük az ötlettől a megvalósulásig tartó alkotói folyamatról. – Az utóbbi időben főleg díszleteket terveztél. Most hogyan tájékozódtál, hogy alakult a munkafolyamat, hogyan jött létre az összhang? -Szeretek egyszerre díszletet és jelmezt tervezni, mivel egy szerves látványvilágot bonthatok ki olyankor. Az adott mű, amellyel elkezdek foglalkozni, már első olvasatnál a teljes vizuális képi világot hozza elő képzeletemből, mind a tér, mind a jelmezek, illetve sok esetben a mozgásirányok tekintetében is. Legszívesebben kérném a rendezőket, hogy mindkét feladattal bízzanak meg. A Tizenhárom almafa tervezésénél nagy örömömre szolgált, hogy a rendezővel egy hullámhosszon, harmonikusan tudtunk gondolkozni. Meglátásom szerint mind a tér, mind a jelmezek egy költői megfogalmazásban kerülnek majd a nézők elé. – Kiss József rendező nagy elismeréssel nyilatkozott a ruhákról, és a színházbeli kollégák tetszését is elnyerték. Honnan indultak ki az ötleteid? – Az alapgondolatom egyfajta időutazásból származik. Hogyan is tekintünk vissza a múltra? A jelmezek a realitástól elemelkednek, ami azt eredményezi, hogy távolabbi perspektívából látunk rá múltunk történéseire. Főszereplőnk, Tánczos Mózsi és családja lesz kizárólag reális ruhában, ezzel is jelezve Mózsi humorral, szeretettel való teljes hozzáállását az adott, sokszor reménytelennek tűnő élethelyzetre, mint például egy háború vagy földjének elvesztése. A jelmezek elemeltségét egy különleges felületkezelési technikával érjük el, ami az idő porát, rétegeit hivatott jelezni. Mindezen túl minden szereplőn megjelenik egy kedves humoros motívum, mint például a főangyal szalmaszárnyán fészket rakó kismadár. – A jelmeztervek hangulata számomra a Nemzetiben néhány éve, 2016-ban bemutatott Csongor és Tünde hangulatát idézik meg, amit ugyancsak te jegyzed díszlet-jelmeztervezőként. Ebből léptél tovább, vagy egészen más ösvényen indultál el? -Örülök, ha észrevetted a hasonló jegyeket. Szerintem nagyon más mindegyik, hiszen az alapmű is más, amit hasonlónak érzékeltél, az a tervezői stílus, alkotói gondolkodásmód pecsétje. Azt mondhatnám, hogy elemeltségében hasonlóak. – A munkafolyamat során a ruháknak le kell lépniük a papírról, hiszen el kell őket készíteni, a színészek testére igazítani… – A megvalósítás is komoly feladat lesz, hiszen nyolcvan-kilencven jelmezre van szükség, azokat meg kell varrni, a szereplőkre alakítani, aztán a felületük megmunkálására kerül sor. A Tizenhárom almafa ruhái különleges felületkezelést kapnak, töredezett hatást keltenek majd, így „időszaguk” lesz. Jelmezenként egyedi kézimunkával készülnek a felületek, és egyedi művészi festést kapnak sok-sok munkával és kiváló kollégák közreműködésével. (Szilágyiné Szabó Ágnes)
Koncerttel búcsúzott hétfőn este Gulyás Attila a közönségtől. A színművész kedvenc dalaival kedveskedett a nézőközönségnek, miközben a Kállai-díjas Kadelka László beszélgetett vele az elmúlt, Békéscsabán töltött időszakról és a terveiről. A búcsúesten Gulyinak, ahogy színésztársai hívják, meglepetésben is volt része: együtt énekelt Liszi Melinda színművésszel. A nosztalgiaestet a színház a nagy érdeklődésre tekintettel online is közvetítette. A színész szeptembertől a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház csapatát erősíti, de mint mondta, az otthona mindig Békés megye marad. A művész elárulta, Nyíregyházán vendégszerepelt az Ezeregyéjszaka nagyszínpadi meseelőadásban, ami hatalmas élmény volt számára, a premier után pedig marasztalták. – A Móricz Zsigmond Színház felkérése egy lehetőség a fejlődésre és a tapasztalatgyűjtésre. Ahány színház, annyiféle látásmód, ha most elmegyek, több lehetek – emelete ki. Gulyás Attila Mezőberényben töltötte gyerekkorát, majd az érettségi vizsgát követően nyert felvételt a Békéscsabai Jókai Színház színiiskolájába, a megyeszékhelyen indult tehát a pályája, megannyi prózai és musical szerepben láthatták a nézők. Az Alföld északi csücskén többek között a Sweet Charity musical és a Szentivánéji álom várja majd, rendezni fogja Szente Vajk is, mint mondta, lesz bőven feladata. – Várnak ott barátok is, de elköszönni nagyon nehéz az itteni emberektől, hiszen annyian ismernek és szeretnek. A Jókai színház gárdája a második családom, a kollégáimhoz szoros érzelmi szálak fűznek – tette hozzá. Gulyás Attila elárulta, a színpadon sokszor csak egymásra néznek társaival és azonnal ráhangolódnak a másikra. A Junior Prima díjas művész hozzátette, minden itt játszott darab emlékezetes számára valamiért, igazi szakmai sikert jelentett a Márió és a varázsló, kihívásként élte meg a Kabarét, szerette a Vidám kísérteteket és élvezte, ahogy a Pszichóban „rettegtek tőle”. Van szerepálma, de megfogalmazása szerint minden olyan színpadi téma, aminek van létjogosultsága és segítheti az emberek fejlődését, őszintén érdekli. fotó: Imre György
Még tombol a nyár, de a Békéscsabai Jókai Színház meghirdette új évadának műsorait, amelyre hamarosan elérhetővé válnak bérleteink. A 2020-2021-es évadban a nemzeti összetartozásra és főként magyar darabokra helyeztük a hangsúlyt. Felnőtt bérlettel a Nagyszínpadon Stella Adorján – Békeffi István: Pezsgős vacsora című zenés vígjátékát (2020. novemberi bemutató), Koltay Gergely – Koltay Gábor: Trianon című rockoperáját (2021. január), Dale Wassermann ismert darabját Kakukkfészek címmel (február), valamint Szűcs István – Bella István – Zalán Tibor: Drakula című „horrorrockoperáját” láthatják nézőink (májusi bemutatóval), ehhez a Kamaraszínházban Pierre Chesnot: Hotel Mimóza című vígjátéka (2020. november), valamint a Tamási Áron novellájából készült Vitéz lélek társul (2021. április). A felnőtt bérlet ára 9.000-13.500 Ft, míg a nyugdíjasok számára 6.500-8500 Ft között kínálja a színház jegyirodája. Az ifjúsági bérleteseink a fenti kínálatból a Trianont, a Kakukkfészket, a Vitéz lelket és a Drakulát tekinthetik meg, 4.400-6.700 Ft közötti áron. Az általános iskolásoknak és legkisebb nézőinknek Szabó Attila – ifj. Mlinár Pál – Lovas Gábor: Holló Jankó című előadását (2020. október), Zalán Tibor: Kaland a nagy családerdőben (december) és Sinkó Adrienn: Tihany Tündér című meséit ajánljuk (2021. március), amelyhez a felső tagozatosok számára ajándékba adunk egy rendhagyó irodalomórát vagy egy színházi beszélgetést. A bérletek ára: 3.000-4.300 Ft, óvodások számára egységesen 3.700 Ft. Szeretettel kínálunk egy kivételes lehetőséget is: a szabadbérlet bármely repertoáron lévő előadás közül 4 vagy 6 szabadon választott darabra érvényes, előbbi ára 11.000 Ft, utóbbié pedig 16.000 Ft. Népszerű a színház bemutató-bérlete (14.000-18.500 Ft-os áron), amelynek előadásai előtt pezsgővel várjuk nézőinket, illetve a város kedvelt társasági esemény-sorozata a díszbemutató-bérlet, amelynek előadásai után pezsgős koccintásra, fogadásra invitáljuk bérleteseinket a színház Vigadójába (a bérlet ára 15.000-23.000 Ft). Bérletmegújítási időszak: 2020. augusztus 25 – szeptember 18. Új bérlet vásárlása szeptember 21-től lehetséges. Azok, akik online újítják meg bérletüket augusztus 25. és szeptember 4. között, bérletük árából 5% kedvezményben részesülnek. Szeretettel várjuk régi és új bérleteseinket, jegyet váltó nézőinket!
Még több képet talál előadásainkról a galériában
A kegyelmes asszony portréja - Jókai Színház
154 megtekintés 2025. március 14.
5 0
Péter és Pál Lustaországban (Békéscsabai Jókai Színház)
259 megtekintés 2025. február 28.
3 0
Legjobb barátnők - Békéscsabai Jókai Színház
105 megtekintés 2025. február 22.
3 0
Legyél te is Színháztudor!
519 megtekintés 2025. február 20.
6 0
Hamletrock - Békéscsabai Jókai Színház
180 megtekintés 2025. február 18.
6 0
Jókai Színház Podcast - Juhász Bence
193 megtekintés 2025. február 8.
8 0
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 hónap | Ezt a cookie-t a GDPR Cookie Consent plugin állítja be. A cookie az „Analytics” kategóriába tartozó cookie-khoz való felhasználói hozzájárulás tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 hónap | A cookie-t a GDPR cookie hozzájárulása állítja be, hogy rögzítse a felhasználó hozzájárulását a „Funkcionális” kategóriába tartozó cookie-khoz. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 hónap | Ezt a cookie-t a GDPR Cookie Consent plugin állítja be. A cookie-k a „Szükséges” kategóriába tartozó cookie-khoz való felhasználói hozzájárulás tárolására szolgálnak. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 hónap | Ezt a cookie-t a GDPR Cookie Consent plugin állítja be. A cookie az „Egyéb” kategóriában lévő cookie-khoz való felhasználói hozzájárulás tárolására szolgál. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 hónap | Ezt a cookie-t a GDPR Cookie Consent plugin állítja be. A süti a „Teljesítmény” kategóriába tartozó cookie-khoz való felhasználói hozzájárulás tárolására szolgál. |
viewed_cookie_policy | 11 hónap | A cookie-t a GDPR Cookie Consent plugin állítja be, és annak tárolására szolgál, hogy a felhasználó hozzájárult-e a cookie-k használatához. Nem tárol semmilyen személyes adatot. |
Értesítések